-
Marketing w sklepie internetowym
Coraz liczniej powstające sklepy internetowe stają przed ogromnym wyzwaniem. Jak przyciągnąć do siebie klientów? Jak skutecznie wypromować swoje produkty? Jak raczkujący sklep internetowy zamienić w sprawnie funkcjonujące przedsiębiorstwo przynoszące dochody? Przedstawiamy niektóre ze sposobów na marketing w sieci. Zacznij od najbliższego otoczenia! Marketing zaczyna się w najbliższym otoczeniu. Nie wahaj
-
5 najczęstszych błędów przy tworzeniu media planu dla sklepu internetowego
Tworzenie media planu dla sklepu internetowego to wbrew pozorom nie jest taka łatwa sprawa. Musisz być świadomy, że gdy bierzesz się za otwarcie sklepu internetowego to bierzesz na siebie także dużą odpowiedzialność oraz ryzyko, a media plan to jedna z podstawowych rzeczy, o które powinieneś zadbać w pierwszej kolejności. Poniżej znajdziesz krótki artykuł, dotyczący pięciu, najczęściej popełnianych
-
Sprawdź jak Twoja witryna prezentuje się w różnych przeglądarkach
W ostatnim tygodniu, opisałem Ci sposób, w jaki powinno przebiegać testowanie witryny, jeśli chodzi o usability w odmiennych rozdzielczościach. Następnym punktem, jest test stron we wszelkich przeglądarkach. Zwróćmy uwagę na ten system w ujęciu systemów desktopowych.Rzeczą priorytetową jest przede wszystkim określenie, jakie wyszukiwarki mamy zamiar wziąć pod uwagę. Witryna, która była ostatnimi
-
Marketing automatyczny teraz i w przyszłości
W wielu dziedzinach życia maszyny zastąpiły już pracę ludzkich rąk, więc pojawianie się automatycznych procesów w marketingu nie powinno nikogo dziwić. Marketing automation, czyli automatyzacja marketingu, daje realne korzyści i coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie tego, jeszcze niezbyt popularnego, rozwiązania.Jak wygląda obecnie marketing automatyczny?W obecnej formie marketing automatyczny jest powszechnie stosowany
-
Rzecz o seo-copywritingu
E-biznes staje się coraz bardziej popularny i wiele osób decyduje się na przeniesienie swojej firmy do internetu. Problematyczne może być pozyskiwanie odbiorców produktów czy usług w pierwszych miesiącach funkcjonowania, gdyż witryna bez odpowiedniej reklamy czy pozycjonowania po prostu ginie w sieci. Nie ma co ukrywać, po wyszukaniu słów kluczowych internauci będą sprawdzać oferty firm z pierwszej strony wyszukiwarki,
-
Reklama mobilna dzwignią marketingu online
Internet i urządzenia mobilne zrewolucjonizowały branżę reklamową i marketingową, wywróciły ją do góry nogami. Budżety firm skierowane są dziś głównie na te właśnie kanały przekazu treści. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę możliwości personalizacji contentu mobilnego i profesjonalizację technik za nim stojących.Coś się kończy, coś się zaczynaSpam
-
Błędy najczęściej spotykane w rachunkowości
Bardzo duża liczba prywatnych przedsiębiorców decyduje się na samodzielne prowadzenie swojej rachunkowości firmowej. Jest to dosyć trudne zadanie z uwagi na inne obowiązki, jakie ma właściciel firmy. Z tego powodu może wystąpić wiele błędów, które w rezultacie będą kosztowały sporo nerwów oraz pieniędzy.Do najczęściej spotykanych błędów w księgowości
-
Umowa o pracę
W mediach w ostatnich miesiącach prowadzona była debata na temat umów sieciowych oraz bardzo niskich i graniczących z wyzyskiem stawek godzinowych, jakie oferowane są szczególnie młodym osobom tuż po szkołach. Rząd stara się mocno ingerować w tą sferę, gdyż zależy mu na poprawie bytu naszych obywateli oraz pragnie osiągnąć większe wpływy do budżetu, ponieważ wyższe wypłaty
-
Co to jest księga przychodów i rozchodów i kto musi ją prowadzić?
Osoby decydujące się na prowadzenie działalności gospodarczej zobowiązane są do przestrzegania wszystkich zasad rachunkowych. Firmy, które nie stosują się do nich, podczas kontroli powinny spodziewać się sporych mandatów skarbowych nakładanych przez pracowników fiskusa. Jest wiele zasad rachunkowości, które są podstawą prowadzeniu przedsiębiorstwa oraz są też zasady, które są
-
Faktura korygująca – zmiany w rozliczeniach
Korekty kosztów uzyskania przychodu mają nowe reguły przypisywania od Nowego Roku. Same zaś koszty, jak i przychody nie podlegają zmianom w tym zakresie. Znaczy to, że przychód rozliczany będzie w miesiącu w którym doszło do sprzedaży, nawet jeżeli faktura została wystawiona do 15 dnia następnego miesiąca. Koszty zaś pośrednie wpływają na wynik z momentu i roku poniesienia, zaś bezpośrednie